Sunday, December 5, 2010

UlAnGtAhUn Y KE 2ThN 4bULAn:)


                          DAh nak ulangtahun ni...huhuu...aper pun ta bli lagi...(perlu ker??)
                  dalam satu hubungan bkn hadiah or aper2 y berkenaan dgn money tu y penting
                     tapi  kejujuran,saling memahami n keikhlasan y paling penting....kadaNG2 mamang aa kami gadoh...sampai da nak putus...arrgghhh!..
                satu kesengsaraan la jugak....dalam hati kadang2 benci...tapi....
              kne ar blaja bersabar....kdg2 aku kesian tgk gul laen...y kcewa...nak wat camne....dah tade jodoh ann..???
                    Sabar jela k...aku doakan hubungan korang semua baek2 jer....k???doakan aku jugak:)
                satu ker y sayang na abg tau...syg cintakan abg seadanya...harap abg pon camtu k???mmmuuuaaahhhhh!!!!!!!!

                     Pandangan matamu y bgitu ikhlas....Aq selalu mendoakan y terbaik utk hgn kitter...:)<3
             detik pertemuan kiter y lansung tak aku jangka,akhirnya mengikat satu hbgn y tak mgkn dapat aku lepaskan......SYg cintakan abg.....seperti mana lagu kembali terjalin,begitu juga hubungn kter y pnh putus dan kembali terjalin....akhir kata,love u so muchh!!!!!!!mmmuuuuuuuaaahhhhhhh!!!!!!
            
                                                         -mase kat STADIUM BUKIT JALIL-

                                               -BLue ocean-

No comments:

Post a Comment