Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Sunday, December 5, 2010

Saat y paling aku tak dapat lupakan...

Salam....aq tau...ramai orang y ade pgalman y drg ta dpt na luperkan dalam hidop....aku pon cam tu jgk...
 Mcm2 doe y aku lalui dalam idop aku....pglaman mase sekolah aa...msti korang sume pon cmni kan???  huhuhu.....jadi...mase skola2 dulu,memang aa mase tu kiter ase borg na mampos,tpi after skola ni,mmg knfm kiter akan teringat balek semua tu... tah aa...umo semakin meningkt...tpi,aku still ase aku ni macam budak2 agi..hahaha...
bygkan,nak pakai beg tgn pon malas....bwk beg duit jer....dulu mase skola,kemain nak pakai tu la,ni la,,,hahahaha....
   Aku harap...korang semua y makin meningkat s\dewasa ni,jgn sia2 kan hidop org k......:) 


ni gambar kawan2 aku mase dah abeh spm....time raye:)

                                -iwan,nazmi,ikbar,emy n dzaim-

                                 -ikan kembong n y sebelah lagi aku dah lper aa name dye-

                                                     -nazirah n zafirah:)-



                                         -bes frend aku mase kat skola,hidayah alwai-


                                        - y sebelah tu khairul khafizi,pemain bdminton y agak terkenal la guk kat skola..
                                              tpi poyo n sombong:)-



 
                                        -snap2 amirul...-

No comments:

Post a Comment