Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, February 9, 2011

DEtik-Detik Pemergian sidia:(

Hrmmm..SEtiap ari y berlalu,aku hitung dengan penuh sabar..
DIE dah nak bertolak ke SMK BESAUT ... DALAM HATI...MACAM2 YANG AKU pikir...mungkin ker dye akan lupekan aku kat sini???hrmmm...kalo dye lupe kat aku camne??
sane byk awek yang lawa2...ramai yang cakap...
bukan aku tak pecaye kat dye... tapi...lepas ape y penah terjadi,susa la aku nak pecaye...:( mcm2 yang aku dan family aku ni nasihat kat dye...pesan kat die,,..tak tau la dye nak ikot ker tak..kan???hmmm...well....ape bleh buat...lepaskan jerla dye g sane...utk mase depan kami bedua jugak...
________________________________________________________________________________
____
                 Mase y ditunggu pun dah tiba..    
tapi siyez doe..malm tu memang aku tak tido...macam2 lak yang pikir...pagi tu aku dah bgun awal dah...dye pon....awal2 aku dh siap lawa2...:(nak ikot dye....ikot dye g hantr barang la maksud aku...bukan ikot g mgjar...
tapi nak tau tak scene yang paling bes?camni...aku pas anta kotak kat atas...aku turun la dgn mizie...pastu..ade sorg ni...ckgu kot...aku g la salam die...then dye tye....wat apa...mizie cakapla anta brg..aku pon g salam die..then die cakap kat aku "bile nK STat mengajar ni???"....
What?????aku???megajar???praktikal???hahahaha...sabar jela...huhu....at the moment aku asek syum jer sepanjang perjalanan baliktu...dalam mase y same sdeh lagak...huhuhu:( dan petang tu..dalam pukul 2,die brtolak la kesane...ade ke patut time  aku mintak duet blnje,dye bg rm2!!!hahaha...pastu baru la die bagi duet rm30..TAPI...SKG NI DUET TU DAH ABEH...NI CDG NAK MINTAK LAGI NI...EKEKEKE....WALAUPON KAMI JAUH...TPI CINTA KAMI MASIH KUAT.....:):):)
jauh bukan penghalang...

be like this for ever:)....

No comments:

Post a Comment