Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Friday, February 18, 2011

Bodoooo Kaw Taa Bertempat la MINAH!!!

   Geramnye akuuuu!!!!!!!! ade sorang minah lahabau ni!! aku just tag la gamba dye kat pic aku ngn mizi..tetibew jerk y dye nak perli2 aku!!
     mle2,komen ok la..tbe2 jer nak kate mizie ni masih contact dgn dye la,still takleh lpe dye la!!bodooo kaw!!! ta payah la nak temberang aku...bodooo !! igt aku ta knl ker laki aku?  aku pe lagi,mang jadi stok kene bahan la aku ngn membe2 aku..
_______________________________________________ 
then nak dijadikan cerita..ckgu kawan mizie terbaca ape y aku post kat FB..ape lagi...amg aku gadoo giler ngn mizie sampai aku nanges:(
last2,mizie pujuk aku,tpup kan aku sengget...ekekek:)
       berbalik dng cite td...akhirnye,aku bLOCK MINAH SAKAI tu...puas la pulak aty aku..ekeke....PARASIT macam gini la yang aku ptt buang dri idop aku!!sebab akudah bahagia dengan hidop aku sekarang:) 
                 Kalo ko bace blog aku skg n kotau aku mksodkan diri kaw,dgr sini ek.. JANGAN LA NAK BODOHKAN DIRI KAW...!! TAK PAYAH NAK PERASAAN sgt key??aku lansong tak tergugat pon dgn kaw....syyyhhhh dari idop aku!!!!


DID YOU GET IT ???????:)


  

No comments:

Post a Comment